bluzy reklamowe z logo do hotelu

Bluzy reklamowe w hotelu – po co zorganizować je dla pracowników?

Jeżeli myślisz, że elegancki hotel czy apartament to nie miejsce na bluzy z nadrukiem dla pracowników, wyprowadzamy z błędu! Bluzy z logo to uniwersalna odzież, która znajdzie zastosowanie wszędzie tam, gdzie liczy się odpowiedni wizerunek. Po co sprawić ją hotelowej załodze? Przeczytaj!

Bluzy reklamowe – jaka jest ich podstawowa funkcja?

O tym, jak istotne są ubrania reklamowe, nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy z branży usługowej. Bluzy na zamówienie z nadrukowanym logo mają stworzyć profesjonalny wizerunek pracownika oraz ułatwić gościom i klientom zauważenie członków ekipy hotelowej. Z tego powodu muszą wyróżniać się odpowiednią stylistyką – charakterystycznym kolorem oraz logo hotelu w widocznym miejscu.

To nie wszystko. Bluzy z logo firmy pomagają gościom dokładnie zapamiętać obiekt noclegowy. Logo hotelu dyskretnie rzucające się w oczy odwiedzających przyda się szczególnie wówczas, kiedy prowadzimy obiekt, w którym goszczą osoby dużo podróżujące. Po cyklu wyjazdów związanych z sypianiem w różnych miejscach naprawdę ciężko przypomnieć sobie ich nazwy. Jeśli ta konkretna zostanie zapamiętana, wzrasta szansa, że gość poleci hotel znajomemu planującemu wyjazd. Bluzy reklamowe idealnie sprawdzą się w takiej roli.

Bluzy na zamówienie – jak przydadzą się pracownikom w czasie pracy?

Nie zapominajmy, że bluzy reklamowe są przede wszystkim praktycznym wyposażeniem dla pracowników! Hotel, willa czy apartament to miejsce nie tylko na wyprasowane, lśniące bielą koszule i eleganckie spódnice. Kiedy trzeba będzie nieco się pobrudzić bądź napocić, w ich miejsce z powodzeniem wejdą właśnie bluzy.

Bluzy z logo firmy powinny znaleźć się na wyposażeniu w zasadzie każdego pracownika. Szczególnie przydatne będą w okresie jesiennym i zimowym. Wszystkim pracownikom zdarza się przecież wychodzić przed lokal – by posprzątać, pomóc odebrać dostawę czy sprawdzić coś dla gości. To moment, gdy na wytworną koszulę trzeba narzucić coś ciepłego – dlaczego nie ciepłe bluzy reklamowe? Jeśli będą to starannie oznakowane ubrania, nawet w nich pracownicy będą wyglądać elegancko. Do tego w ten sposób goście zrozumieją, że w tym hotelu dba się nawet o najmniejsze detale.

Bluzy z nadrukiem to jednak nie tylko funkcjonalne okrycie, ale świetny uniform dla pracowników na stanowiskach wymagających mniejszej elegancji. Konserwatorzy hotelowi, osoby odpowiadające za stan techniczny i porządek, a także animatorzy zabawiający dzieci nie muszą mieć na sobie wytwornych strojów. Wystarczająco estetyczna, a równocześnie wygodna i praktyczna bluza z nadrukowanym logo sprawdzi się u nich doskonale! Trzeba tylko odpowiednio dobrać materiał i krój, by nie przeszkadzały w czasie pracy fizycznej i zapewniały odpowiednią wentylację ciała.

Sprawiając pracownikom bluzy z logo, nie tylko dajemy im narzędzie do promowania firmy i ułatwiamy kreowanie profesjonalnego wizerunku. Przede wszystkim pokazujemy, że zależy nam na ich zdrowiu i komforcie. Ciepłe ubranie przyda się niezależnie od stanowiska i pory roku – po stronie pracodawcy jest zadbanie, by ekipie hotelowej nie zabrakło podstawowych narzędzi.

Jaką funkcję bluzy reklamowe będą pełnić po pracy?

Przy zamówieniu bluz reklamowych warto jednak pomyśleć nieco szerzej i nie ograniczać się jedynie do ubioru, który pracownicy będą zakładać w godzinach pracy. Dobrym pomysłem będzie również zakup bluz z hotelowym logo i podarowane ich załodze.

high-endrolex.com

Przede wszystkim w ten sposób „zapunktujesz” u swoich podwładnych. Jeśli tylko będą to ubrania dobrej jakości – innej opcji nie ma co brać pod uwagę – każdy pracownik powinien docenić taki podarunek. Ten prosty gest może więc poprawić atmosferę w zespole, a także relacje na linii pracownik – pracodawca. Możesz dołączyć takie ubrania na przykład do paczek świątecznych albo wręczyć je przy okazji urodzin.

Jeśli przekażesz im bluzy w różnych rozmiarach, będą mogli podarować je również członkom swojej rodziny. W ten sposób zyskasz dodatkowy plus u pracowników.

Atutów takiej decyzji będzie jednak więcej. Dzięki przekazaniu pracownikom hotelowych bluz reklamowych do użytku prywatnego obiekt zyska szansę na 24-godzinną reklamę. Bluzy dobrej jakości z umiejętnie wkomponowanym logo powinny być bowiem chętnie wkładane przez wszystkie obdarowane osoby. W ten sposób reklama hotelu będzie docierać tam, gdzie klasyczne formy promocji się nie sprawdzają.

Przede wszystkim z logo hotelu bezpośrednio zetkną się znajomi pracowników. To może być pretekst do opisu obiektu noclegowego. Jeśli będzie to pozytywna opinia, możesz w łatwy sposób zyskać nowych gości. Ale z reklamą obiektu mogą się w ten sposób spotkać także zupełnie przypadkowi ludzie. To zwiększy zasięg akcji promocyjnych, a co za tym idzie rozpoznawalność hotelu.

Przekazanie bluz reklamowych będzie opłacalne również pod czysto finansowym kątem. Taka forma promocji będzie tańsza od wykupowania klasycznych form reklamy outdoorowej, czyli na przykład billboardów. Jeśli postawisz na bluzę z trwałego materiału wysokiej jakości, będzie służyć pracownikom i ich otoczeniu przez kilka lat – i cały czas będzie reklamować Twój hotel. Koszt wynajmu billboardu na tak długi okres jest nieporównywalnie większy. Dodatkowo przy większych nakładach znakowanych bluz zwykle cena za jedną sztukę spada.

Podsumowanie: dlaczego warto zorganizować bluz reklamowe dla pracowników hotelu?

Bluzy reklamowe z logo hotelowym to narzędzie do tworzenia profesjonalnego wizerunku każdego pracownika. Pomagają dużo podróżującym gościom zapamiętać nazwę obiektu, przydają się zarówno im, jak i hotelowej ekipie. Noszenie bluz reklamowych w czasie pracy pokaże, że hotel dba o swoich pracowników i najmniejsze detale z nimi związane. Jeśli przekażesz takie ubrania w podarunku pracownikom, zapewnisz sobie ich przychylność i formę dodatkowej reklamy. Chcesz zadbać o swoją załogę? Zorganizuj dla niej piękne, ciepłe bluzy z hotelowym logo!