dziewczyna w kurtce z nadrukiem

Czy kurtki z nadrukiem sprawdzą się jako reklama hotelu?

Ubrania reklamowe należą do niebanalnych, ale i skutecznych sposobów na dotarcie do nowych klientów. Jednym z najciekawszych ubrań tego typu są kurtki z nadrukiem. Często można zobaczyć na nich reklamy sieci handlowych, firm transportowych, producentów bram, okien i drzwi. Czy jednak warto wykorzystać znakowane kurtki również do reklamowania hotelu?

Jakie są zalety reklamy hotelu na kurtkach?

Hotele mogą wykorzystać kurtki z nadrukiem do zwiększenia rozpoznawalności obiektu. Jeśli umieścimy na nich logo hotelu, możesz dotrzeć z reklamą do odbiorców, których nie obejmują standardowe kampanie promocyjne. Jednocześnie znakowane kurtki są sposobem na utrwalenie świadomości marki u tych, którzy już się z nią zetknęli.

Kurtka dobrej jakości pomoże także w budowaniu pozytywnych skojarzeń z hotelem. Stanie się tak, kiedy wręczysz znakowane kurtki klientom, którzy spędzili w nim dłuższy czas. Logo hotelu będzie im przypominać o przyjemnych chwilach za każdym razem, kiedy założą kurtkę.

Kurtki z nadrukiem warto jednak rozdawać nie tylko klientom, ale również pracownikom. I to nawet w nieco większej liczbie egzemplarzy. Dzięki temu oni i ich rodziny w czasie wolnym będą reklamować Twój obiekt.

Warto podkreślić, że choć koszt pojedynczej kurtki to zwykle co najmniej 150-200 zł, jest to jedna z tańszych form reklamy. Jednorazowy wydatek będzie bowiem procentować przez dwa, trzy lata – co najmniej tyle powinna wytrzymać solidna kurtka.

Jakie kurtki z nadrukiem wybrać do reklamowania hotelu?

Przede wszystkim na kurtkach reklamowych nie warto oszczędzać. Zwłaszcza jeśli prowadzisz wielogwiazdkowy hotel, któremu zależy na skojarzeniach z wysoką jakością usług i luksusem. Wówczas należy sięgnąć po kurtki, które będą odpowiadały randze hotelu. Powinny to być ubrania z półki premium. Nawet w przypadku hoteli nieco niższej klasy kurtki z nadrukiem powinny być jednak ubraniami dobrej jakości – ze starannymi szwami, o modnym kroju.

Jaki typ kurtek sprawdzi się najlepiej? Strzałem w dziesiątkę z pewnością powinny być softshelle. Choćby dlatego, że to kurtki niezwykle uniwersalne i przydają się niemal przez cały rok – oprócz środka zimy, gdy temperatura spada poniżej zera. Do tego softshelle należą obecnie do najmodniejszych kurtek. Dobrze będą pasować zwłaszcza do hoteli, które chcą kojarzyć się z aktywnymi formami spędzania czasu.

Hotelowe logo warto też jednak umieścić na kurtkach zimowych. W tym segmencie dobrym wyborem będą klasyczne ubrania puchowe. Przy wyborze kurtki pod reklamę warto też pamiętać o odpowiednim kolorze. Najlepiej, kiedy będzie wpisywać się w identyfikację wizualną obiektu.

Jak znakować kurtki do reklamy hotelu?

Znakowanie ma duży wpływ na skuteczność reklamy. Jak już wspomnieliśmy, najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie na kurtce logo hotelu. Warto je obudować nazwą obiektu – dzięki temu lepiej zadbamy o rozpoznawalność.

Logo warto umieścić przede wszystkim na lewej piersi kurtki. Nie należy przesadzać z jego wielkością, powinno mieć wysokość maksymalnie 10 centymetrów. Większe logo może zniechęcić do wkładania kurtki.

Trzeba też wybrać odpowiednią technikę znakowania. Na zimowych kurtkach puchowych znakomicie będzie wyglądać logo wykonane haftem komputerowym, który doda kurtce elegancji. Na softshellu taka technika naruszy jednak odporną na wiatr strukturę materiału. Lepiej więc zdecydować się wówczas na termotransfer z folii transferowej.

Podsumowanie: kurtki z nadrukiem – oryginalna reklama hotelu

Kurtki z nadrukiem będą ciekawą formą reklamy hotelu. Jej największym atutem jest możliwość dotarcia do klientów spoza standardowych grup odbiorców, a także budowanie pozytywnych skojarzeń z obiektem. Do tego kurtki reklamowe będą tanią formą promocji. Trzeba tylko pamiętać, by były to ubrania dobrej jakości, znakowane solidnymi metodami.