Artykuł sponsorowany
Odzież reklamowa z nadrukiem – czy hotel powinien w nią zainwestować?
Odzież reklamowa z nadrukiem to sposób na promocję, z którego korzysta coraz więcej firm. Przodują w tym przedsiębiorstwa transportowe, spożywcze czy fabryki. Czy to jednak odpowiednia forma reklamy hotelu? Przekonaj się, jak ubrania reklamowe mogą pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności Twojego obiektu i na jaką znakowaną odzież się zdecydować.
Jakie są zalety ubrań reklamujących hotel?
Odzież reklamowa z nadrukiem to dobry sposób na dotarcie do odbiorców, którzy do tej pory nie mieli pojęcia o istnieniu Twojego hotelu, a nie są objęci klasycznymi kampaniami reklamowymi. Mogą dostrzec reklamy Twojego hotelu na ubraniach przy okazji spaceru czy spotkania ze znajomymi, nawet jeśli nie korzystają z mediów, w których umieszczasz reklamy Twojego obiektu.
Ubrania z logo hotelu mogą też zachęcić do powrotu do hotelu osoby, które już w nim były. Kiedy założą taką odzież, z pewnością odżyją wspomnienia miłych chwil, które spędziły na wypoczynku w Twoim obiekcie.
Trzecia zaleta odzieży reklamowej z nadrukiem nawiązującym do hotelu jest budowanie wizerunku obiektu. Ubrania możesz do niego dobrać. Może to być odzież premium, jeśli hotel celuje w gości szukających luksusu. Ale ubrania można też dopasować do hoteli, które oferują konkretny rodzaj atrakcji – wypady na łono natury, plażowanie czy sporty wodne.
Jeśli zdecydujesz się na odzież z własnym logo, odwiedź https://sklep-logos.pl/ i zapoznaj się z szerokim asortymentem wysokiej jakości. Znajdziesz tam między innymi koszulki, polary, kurtki, bezrękawniki i wiele innych. Sprawdź i postaw na solidne wykonanie!
Jak rozprowadzać odzież reklamową?
By odzież reklamowa z nadrukiem spełniła którąkolwiek z tych funkcji, musisz ją wręczyć odpowiednim osobom. Dobrym pomysłem będzie podarowanie jej hotelowym gościom. Zwłaszcza jeśli to był pobyt firmowy, na przykład integracja, i wynajęli większą liczbę pokoi.
Ubrania reklamowe możesz też sprezentować partnerom biznesowym. Może to być medium reklamujące obiekt, drużyna sportowa, którą sponsoruje Twoja firma, a także po prostu dostawca produktów spożywczych czy firma sprzątająca. W ten sposób ubrania dotrą do osób spoza kręgu gości i pracowników placówki oraz ich rodzin.
Trzecia opcja to rozdawanie znakowanej odzieży w czasie różnego rodzaju targów. Przygotuj stoisko związane z obiektem na targi tematyczne. Mogą dotyczyć ślubów – w końcu w hotelu można zorganizować wesele albo zatrzymać się na miesiąc miodowy. Ale pomysłów jest znacznie więcej. Może gmina czy powiat organizują targi lokalnych przedsiębiorców? Jeśli Twoim gadżetem będzie znakowana odzież, odwiedzający stoiska na pewno Cię zapamiętają.
Oprócz tego, w dzisiejszym świecie współpraca z influencerami to świetne narzędzie do promocji swojego biznesu. Twórcy internetowi mają szerokie zasięgi i lojalnych obserwatorów, którzy ufają ich rekomendacjom, co sprawia, że ich polecenia mogą znacząco zwiększyć widoczność Twojego hotelu. Możesz zatem wysłać do nich takie ubrania i zyskać dzięki temu zasięg organiczny.
Influencerzy nosząc takie ubrania podczas swoich codziennych aktywności, dzielą się zdjęciami i relacjami ze swoimi użytkownikami. W ten sposób marka dotrze do nowych grup odbiorców, które mogą być zainteresowane np. podróżami, a także konkretnym obiektem.
Jaka odzież reklamowa najlepiej sprawdzi się do promocji hotelu?
Jak już wspomnieliśmy, najlepiej, by rodzaj odzieży reklamowej był dobrany do charakteru hotelu. Najbardziej uniwersalne będą niewielkie gadżety tekstylne – szalik, czapka czy czapka z daszkiem z hotelowym logo. Oprócz tego z większością placówek powinny korelować koszulki polo.
Hotele premium powinny też zainwestować w bardziej eleganckie ubrania reklamowe. Mogą to być na przykład koszule, ale również krawaty z logo obiektu. Hotele, które promują aktywny wypoczynek, powinny postawić na termoaktywne ubrania – koszulki czy bluzy. Bardzo cenionym, ale i kosztownym rodzajem odzieży reklamowej będą też znakowane softshelle.
Jak znakować odzież reklamową dla hotelu?
Najbardziej polecanym sposobem znakowania odzieży reklamowej jest haft komputerowy. To gwarancja, że logo wytrzyma długo w nienaruszonym stanie. Ta metoda doda również elegancji znakowanym ubraniom.
Ale na przykład na softshellach czy odzieży termoaktywnej się nie sprawdzi. Narusza bowiem strukturę materiału, osłabiając jego właściwości. W takim wypadku warto postawić na sitodruk. Przy mniejszych nadrukach dobrym pomysłem będzie też termotransfer.
Podsumowanie. Odzież reklamowa z nadrukiem a hotel
Jeśli chcesz dotrzeć z reklamą do niestandardowych odbiorców, utrwalić dobre wspomnienia o obiekcie lub poprawić jego wizerunek, odzież reklamowa z nadrukiem będzie dla hotelu strzałem w dziesiątkę. Musisz tylko odpowiednio dobrać ubrania do charakteru obiektu i dobrać do nich metodę znakowania. Wówczas taka forma promocji może przynieść bardzo dobre efekty.